Reklamační řád

  1. Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího elektronicky na e-mail info@sabri.cz či písemně na korespondenšní adresu společnosti SABRI s.r.o., Vrchovina 13,  Nová Paka 509 01.
     

  2. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle do sídla prodávajícího.
     

  3. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
     

  4. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulacíi či vystavením zboží špatným podmínkám (voda, vlhkost, ap.) Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
     

  5. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 14 dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.

  6. Ostatní ustanovení a lhůty reklamace se řídí Obchodními podmínkami firmy SABRI s.r.o. a aktuálním Občanským zákoníkem.

Přihlášení

Zapomněli jste heslo? Pošleme Vám nové.
Jste tu poprvé? Vytvořte si nový účet.