Reklamace
Něco není v pořádku? Udělali jsme chybu? Oznamte nám to prosím neprodleně po zjištění vady. I mistr tesař se někdy utne, ale ujišťujeme Vás, že pokud tak tomu opravdu je, chybu napravíme a Vaši reklamaci vyřešíme rychle, protože našich zákazníků si vážíme! Informujte nás prosím nejlépe e-mailem (info@sabri.cz), případně telefonicky nebo na Whatsapp (tel. 776 555 221).
Přišel Vám rozbitý produkt v důsledku přepravy? Pokud přišla Vaše zásilka poškozená či produkt rozbitý, informujte neprodleně do 48 hod. po převzetí, přímo dopravce, který balík doručil. Postup najdete na webu příslušného dopravce (PPL, TOPTRANS). A nám prosím tuto skutečnost následně sdělte. Reklamace vzniklé dopravou řeší dopravce, ale pokusíme se být nápomocni ke zdárném a rychlému vyřešení a především, bude-li Vámi podána dopravci včas reklamace, Vám co nejrychleji vyrobit produkt nový. Ačkoli máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dní, většinou začínáme nový produkt vyrábět ihned.
Reklamační řád
- Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout ihned po převzetí a v případě poškození zásilky, do 48 hod. podat reklamaci na dopravce a následně informovat výrobce. O případných zjištěných vadách, které nejsou způsobeny dopravou, je kupující povinen informovat do 5 dnů informovat prodávajícího, a to buď emailem (design@sabri.cz) nebo písemně na korespondenční adresu (Heřmanice 126, Nová Paka 509 01).
- Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují.
- K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace a případnou reklamaci do 30 dnů vyřídit.