V případě dotazů nebo individuálních požadavků nás neváhejte kontaktovat info@sabri.cz

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

Reklamace

Něco není v pořádku? Udělali jsme chybu? Oznamte nám to prosím neprodleně po zjištění vady. I mistr tesař se někdy utne, ale ujišťujeme Vás, že pokud tak tomu opravdu je, chybu napravíme a Vaši reklamaci vyřešíme rychle, protože našich zákazníků si vážíme! Informujte nás prosím nejlépe e-mailem (info@sabri.cz), případně telefonicky nebo na Whatsapp (tel. 776 555 221).

Přišel Vám rozbitý produkt v důsledku přepravy? Pokud přišla Vaše zásilka poškozená či produkt rozbitý, informujte neprodleně do 48 hod. po převzetí, přímo dopravce, který balík doručil. Postup najdete na webu příslušného dopravce (PPL, TOPTRANS). A nám prosím tuto skutečnost následně sdělte. Reklamace vzniklé dopravou řeší dopravce, ale pokusíme se být nápomocni ke zdárném a rychlému vyřešení a především, bude-li Vámi podána dopravci včas reklamace, Vám co nejrychleji vyrobit produkt nový. Ačkoli máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dní, většinou začínáme nový produkt vyrábět ihned.

Reklamační řád

  1. Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout ihned po převzetí a v případě poškození zásilky, do 48 hod. podat reklamaci na dopravce a následně informovat výrobce. O případných zjištěných vadách, které nejsou způsobeny dopravou, je kupující povinen informovat do 5 dnů informovat prodávajícího, a to buď emailem (design@sabri.cz) nebo písemně na korespondenční adresu (Heřmanice 126, Nová Paka 509 01).
  2. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují.
  3. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
  4. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  5. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace a případnou reklamaci do 30 dnů vyřídit.
Česká koruna CZK
Česká koruna EUR
Přihlášení zavřít

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi pro úpravu zobrazovaných reklam tak, aby pro vás byly zajímavé.